Veel gestelde vragen & antwoorden

  1. Moet ik mijn pre-order gelijk betalen?
    Ja; pre-orders moeten op voorhand betaald worden. Zo weten wij zeker dat je het bestelde product wilt. Vaak geven wij tijdens de pre-order periode ook korting, vandaar dat wij een betaling verwachten.
  2. Hoe weet ik wanneer mijn pre-order verwacht wordt?
    In jouw account, bij jouw bestellingen kan je zien wat de status van jouw bestelling is en wanneer deze verwacht wordt.
    Vanaf 01-11-2019 hebben we een nieuw pre-order systeem geïmplementeerd. Je vindt jouw pre-orders nu hier terug.
  3. Kan ik kleding ruilen?
    Ja, de kosten voor het naar ons toe sturen dien je wel zelf te betalen. Wij verzenden 1 en/of 2 t-shirts in een brievenbuspakket, het retour sturen kost jou dan maar het brievenbuspakket tarief. Wij nemen de kosten voor het nieuwe shirt naar jou toe sturen voor onze rekening. Zo delen we de kosten.
  4. Product niet meer op voorraad of verwacht?
    Schrijf je in voor een email zodra het product weer op voorraad is. Zo ben jij als eerste op de hoogte van nieuwe voorraad!
  5. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00u worden dezelfde dag verzonden (als je kiest voor ‘standaard verzending’). Budget verzending kan 1 – 3 werkdagen duren.
    Bij extreme drukte kan het gebeuren dat jouw bestelling er 1 – 2 werkdagen langer overdoet. Tijdens het afrekenen krijg je altijd een melding als er vertraging is.
  6. Product niet op de site?
    Er zijn zo veel ontzettend mooie producten, dat het bijna onmogelijk is om alles op de site te zetten. Vaak kunnen we het wel leveren, dus neem gerust contact met ons op als je iets speciaals zoekt!
  7. Wat is jullie beleid m.b.t. beschadigde verpakkingen?
    We doen ons best om geen artikelen te verzenden met ernstige beschadigde verpakkingen. Het officiële beleid van Funko zelf is dat de doosjes alleen als hulpmiddel voor de winkelier is en dat er geen garantie op de doosjes zit. Wij staan er om bekend dat we alles zéér goed verpakking (bij standaard verzending) en streng controleren, dus de kans dat je iets krijgt dat niet aan jouw wensen voldoet is minimaal!
  8. Wat is het beleid m.b.t. productie fouten?
    Bij alle low budget/massaproductie (Funko, Quantum Mechanics, NECA, etc.) is er een ruime marge voor productie fouten. Dit is door de fabrikant bepaald en dit beleid gaan wij in mee. Uiteraard zijn ontbrekende onderdelen en ernstige beschadigingen niet acceptabel en deze zullen wel vergoed worden. Lees hier alles over ons Funko Pop en Doosjes beleid!
    Bij high-end artikelen (zoals WETA) is er de garantie dat alles perfect is. Hou wel rekening met het feit dat handgeschilderde producten kunnen afwijken van de productfoto!
  9. Waarom is mijn pre-order ineens later pas beschikbaar?
    Wij zijn volledig afhankelijk van onze leveranciers en die willen nog wel eens de data veranderen. Zodra wij dit weten (we worden niet altijd op de hoogte gesteld van dit soort wijzigingen) passen we de verwachtte leverdatum op het product aan. Als je al een pre-order hebt geplaatst wordt de datum ook in jouw account aangepast.
  10. Mijn Funko Pop blijft niet staan, wat nu?
    Als dit gebeurd kan je zelf je Pop in orde maken. Er staan op YouTube meerdere filmpjes met instructies. Let op! Zorg ervoor dat je hier handig mee bent en doe dit eerst met een gewone Pop! (begin niet gelijk met een zeldzame Comic Con versie). Wij geven dit alleen als tip, maar zijn niet verantwoordelijk voor het mislukken van jouw reparatie.