VEELGESTELDE VRAGEN

VERKOOP VOORWAARDEN

Door uw bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

  1. Bestelling plaatsen: Bij het plaatsen van een bestelling is er een verkoopovereenkomst gesloten. U bent vanaf dit moment de betaling voor uw volledige betaling verschuldigd. Als uw bestelling niet binnen twee weken betaald is, vervalt deze.
  2. Annuleringen: Zodra uw bestelling op ‘In behandeling’ staat, kan deze niet meer geannuleerd worden.
  3. Pre-orders: Dienen op voorhand betaald te worden. U heeft twee weken bedenktijd. Na deze twee weken is het niet meer mogelijk een pre-order te annuleren.
  4. Retourzendingen: Alleen toegestaan middels de koop-op-afstand wetgeving. Niet geldig op Mystery producten, speciaal bestelde artikelen of pre-order die langer dan twee weken geleden geplaatst zijn. U dient uw retourzending altijd eerst aan te vragen. Pas na goedkeuring kan u deze retour sturen. 
  5. Geweigerde zending: Als uw bestelling retour komt omdat deze is geweigerd zijn wij genoodzaakt u de retourskosten in rekening te brengen.
  6. Schade: Dient altijd binnen 5 dagen gemeld te worden. Na deze 5 dagen kunnen wij geen beroep meer doen op de verzekerde verzending en kunnen wij uw schade niet vergoeden.
  7. Garantie: Bij gebruiksvoorwerpen (zoals Loungefly) heeft u standaard 1 jaar garantie op fabrieksfouten. Houd er rekening mee dat slijtage door gebruik niet onder garantie valt.

FUNKO POP BELEID

Wij doen altijd ons best om hier zo zorgvuldig mogelijk mee om te gaan. Echter willen we u vragen de volgende zaken goed in acht te namen:

  1. Doosjes: Wij staan er om bekend dat we Funko Pop bijzonder goed verpakken en streng controleren op ‘Box Damage’. Grotere formaat dozen (10 inch, moments, etc.) hebben vaak wel ergens een imperfectie. Dit is dan ook ruim binnen de acceptabele norm.
  2. Afwerking: Funko Pop! worden machinaal geproduceerd in het oosten. Tijdens dit proces is het mogelijk dat de afwerking niet 100% overeenkomt met onze productafbeeldingen. Bij deze producten is dit toegestaan.
  3. Stickertjes: Wij doen ons best om kenbaar te maken welke sticker er op een Pop zit. Desondanks onze moeite kan het zijn dat dit afwijkt van de product afbeelding.

AFWERKING OVERIGE PRODUCTEN

Per merk zijn er verschillende verwachtingen en voorwaarden. Graag lichten wij deze toe:

  1. Disney Traditions: Al deze beelden worden met de hand geschilderd, hierdoor is het goed mogelijk dat er kleine variaties zijn. Dit is niet alleen goed mogelijk, maar ook nog eens de intentie van dit product
  2. Beast Kingdom: De Master Craft beelden worden met veel zorg en aandacht gemaakt. Als u hier imperfecties aantreft mag u dat melden en dan zullen wij een nieuw beeld voor u regelen.
  3. Enesco (overig): Veel Enesco producten worden met de hand geschilderd. Hierdoor zijn variaties mogelijk.
  4. Loungefly: Sommige Loungefly producten maken gebruik van een patroon dat zich herhaald. Het kan voorkomen dat het hierdoor er anders uitziet dan de product afbeelding.
  5. The Noble Collection: Een deel van de producten wordt ook hand geschilderd, waardoor minimale verschillen mogelijk zijn. Uiteraard is het wel de bedoeling dat alle replica’s zo veel mogelijk op het origineel lijken.
  6. Iron Studios: Deze producten zullen weinig afwijkingen van de product foto’s hebben. Ook hier is handwerk bij betrokken en zijn minimale verschillen wel mogelijk. Bij deze beelden is wel een tevredenheidsgarantie. Mocht u niet tevreden zijn horen we het graag en willen we dat oplossen.
  7. Sideshow en WETA: De kwaliteitscontrole ligt zéér hoog bij deze merken. Als u iets aantreft dat niet klopt, laat het ons dan direct weten, dan gaan wij het oplossen voor u!

PRE-ORDERS

Door het plaatsen van een pre-order wordt er een exemplaar voor u gereserveerd zodra de producten bij ons binnen komen. Ook wordt uw bestelling dan als eerste verwerkt.

  1. Leverdata: Alle genoemde data zijn onder voorbehoud. Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers en kunnen deze data niet beloven. Deze zijn enkel ter indicatie.
  2. Annuleren: Na het plaatsen van uw pre-order gaat de bedenktijd van twee weken in. Na deze twee weken kan u uw pre-order niet meer annuleren.
  3. COVID-19: Door de pandemie zijn bijna alle levertijden uitgesteld.
  4. Brexit: Door de Brexit zijn alle Funko, Loungefly en Enesco producten uitgesteld.

BESTELGESCHIEDENIS

We hebben gemerkt dat het veel handiger is om voor onze Nederlandse klanten een .nl site aan te bieden. Om deze reden hebben we in februari 2021 onze .nl site weer geopend.
Bestellingen die geplaatst zijn op de .com site staan alleen daar. We kunnen deze orders (nog) niet samen laten gaan op onze Nederlandse site.

We begrijpen dat dit verwarrend en lastig kan zijn in het begin en verontschuldigen ons voor het ongemak.